Bağdat Caddesi 417/5 34740 Suadiye/Kadıköy/İstanbul

ALL ON 4 TEKNİĞİ NEDİR?

Bu teknikle; Çenelerinde Aşırı Kemik Kaybı Olan Hastalarda da İmplant ve Sabit Dişler Yapılabilmekte

İletişime Geç

DOĞRU PLANLAMA, DOĞRU TEDAVİ

Uzman hekimlerimizin kontrolünde doğru planlama ve tedavi için bizimle iletişime geçerek ilk adımı atabilirsiniz.

İletişime Geç

Estetik Diş Hekimliği
Çocuk Diş Hekimliği
Diş Eti Hastalıkları
Ve Cerrahi Uygulamalar
Kanal Tedavisi
Diş Teli Tedavisi
Ve Tedavi Planlaması
Ve Uygulamaları

HAKKIMIZDA

Uygulamamız ve Temel Değerimiz

Size kaliteli ve titiz bir hizmet sunabilmek için EOT klinik’ in diş hekimliği uzmanlıklarının her biri için profesyonellerden oluşan bir ekibi vardır. Tedavi Planınızın her aşamasında, söz konusu diş uzmanı tarafından kişisel bir takip içinde olursunuz. Hayalini kurduğunuz gülümsemeyi elde etmek için birlikte çalışacak tüm ekip daima yanınızda olacak.  Size sunduğumuz çeşitli diş hekimliği ve tamamlayıcı hizmetleri tanıyın:

- Dürüstlük
- Doğallık
- Mutluluk
- Mükemmellik
- Hasta ve Çalışan Memnuniyeti

EOT Klinik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Olarak;

Her zaman hasta bakımının maksimum kalitesine odaklanarak, sunduğumuz tıbbi hizmetlerin, ekipmanın ve fiziksel alanların yüksek standartlarına büyük yatırım yapıyoruz.

Kişiselleştirilmiş bir hizmeti en yüksek kaliteyi hakettiğinize inandığımız için, tüm ekibimiz beklentilerinizi aşmak için sürekli olarak emrinizde oldukları için ziyaretinizi keyifli kılmak konusunda kararlıdır. Amacımız bizi ziyaret eden herkese – hastalar ve refakatçiler – maksimum refah ve memnuniyet sunmaktır.

HAKKIMIZDA

DOKTORLARIMIZ

Prof. Dr. Mehmet İlgüy
Doc. Dr. Orhan Meral
Prof.Dr. Kemal Şençift
Gülcan Ayçin
Hekim Asistanı
Canan Öztürk
Hekim Asistanı

BOOK APPOINTMENT

!
Cancel
İmplant; eksik dişlerin yerine konması amacıyla, çene içerisine yerleştirilen çoğunlukla vida şeklindeki yapay bir diş köküdür. Çene kemiği titanyumu vücudun bir parçası olarak algıladığından, implantlar çoğunlukla titanyumdan yapılmaktadır ve implantların yüksek doku uyumu nedeniyle başarı oranı oldukça yüksektir. Diş hekimliğinde çok yaygın kullanım alanı bulma nedeni; tek diş eksikliklerinden, hiç dişi olmayan hastalara kadar, çok geniş bir yelpazede uygulanabilir olmasıdır. Bu uygulama, komşu dişlere hiç müdahale edilmeden gerçekleştirilir. Gerek çiğneme hissinin normale en yakın olması, gerekse diğer dişlere müdahale etmeden tedavi imkanı yaratması; yaşadığımız yüzyılda implant içeren yöntemleri, en çok uygulanan tedavi yöntemlerinden biri haline getirmiştir.
Kanal tedavisi ortalama 1 saat süren bir işlemdir. Bu süreçteki aşamalar sırasıyla;

-       Dişin ve çevre dokuların bölgesel anestezi ile uyuşturulması,
-       Dişin çevre dokulardan izole edilmesi,
-       Kök kanallarına giriş için endodontik kavitenin hazırlanması,
-       Kök kanalında çalışma uzunluğunun saptanması,
-       Kök kanalı boşluğunun yeniden şekillendirilmesi,
-       Kök kanalı boşluğunun temizlenmesi ve dezenfekte edilmesi,
-       Kök kanallarının sızdırmaz bir şekilde doldurulması.
-      Bu işlemde dişten en az 2 adet radyografi alınır. Bazı vakalarda bu sayı artabilir. Dişin canlılığını yitirdiği durumlarda, kanal tedavisi yapılırken dişin şekillendirilip temizlenmesini takiben kök kanallarına antiseptik bir madde uygulanması gerekir.
Kanal tedavisi ağrıya neden olmaz; aksine ağrının giderilmesi için uygulanır. Kanal tedavisi yapılacak diş ve çevre dokular lokal anestezi ile uyuşturulur. Tedavi sırasında hasta ağrı hissetmez. Bununla birlikte bazı vakalarda hasta az da olsa rahatsızlık  duyabilir. Bu problem yardımcı anesteziler yapılarak kolaylıkla aşılır.
Kanal tedavisi dişte görülen probleme göre, sıklıkla 1-2 seansta tamamlanır. Tedavi sonrası hastanın ilk 2-3 gün dişinde rahatsızlık hissetmesi olağandır. Hasta diş hekimin tavsiyeleri ışığında ağrı kesici kullanabilir. Bazı vakalarda tedaviye destek olarak hastanın antibiyotik kullanması gerekebilir. Hasta tedavi sonrası normal hayatına dönebilir, bununla birlikte dişteki ve bölgedeki uyuşukluk geçmeden herhangi bir yiyecek yememelidir. Buna ek olarak, dişin üst restorasyonu tamamlanmadan sert besinleri çiğnemekten kaçınmalıdır. Hasta, herhangi bir sıkıntı olduğunda verilen telefon numaralarından diş hekimine 7/24 ulaşabilir.
Ortodontik tedavi her yaşta yapılır, ama her yaşın özelliklerine göre farklı tipte tedaviler uygulanır. Yenidoğan damak yarığı olan bir bebekte de, ortodontik tedavi gerekebilir; 60 yaşında diş eti çekilmesi nedeniyle dişlerinde düzensizlik oluşan bir bireye de, ortodontik tedavi yapılabilir. Ağızda hala süt dişlerinin olduğu dönemde, genellikle takılıp çıkartılabilen plaklar ile tedavi yapılırken; sürekli dişlerin ağızda olduğu bütün yaşlarda, dişlere yapışan sabit teller ile tedaviler yapılır.
Süt dişleri zamanı geldiğinde düşerek yerlerini daimi dişlere bırakır; ancak çürüdüklerinde, ağrı, abse, ağız kokusu, beslenme problemleri gibi sıkıntılar oluşturur. Zamanından önce çekildiklerinde ise; dişlerde çapraşıklıklar, konuşma ve çiğneme sorunları ortaya çıkar. Bu nedenle; çürük süt dişleri tedavi edilerek, düşme zamanı gelinceye kadar ağızda tutulmalıdır.
Periodontal hastalık, dişler ve onları çevreleyen dokuların tümünün ya da bir bölümünün etkilenmesiyle ortaya çıkmaktadır. Bir süredir geçmeyen hassas, şişmiş, kırmızı, kanayan diş etleriniz ve buna eşlik eden diş duyarlılığı, dişlerde sallantı ile ağız kokusu şikayetiniz varsa, sizin de periodontal hastalığınız olabilir. Bu ciddi enfeksiyonun tedavi edilmediğinde; diş kayıplarına neden olmasının yanı sıra kalp krizi, felç, diyabet, solunum yolu hastalıklarının gelişmesinde ve erken doğum ya da düşük doğum ağırlıklı bebeklerin doğmasında risk faktörü olduğu araştırmalarda gösterilmiştir.
Doğal sürme zamanları geldiği halde; çene kemiği içinde kalıp normal konumunu alamayan dişlere, gömülü dişler adı verilir. En sık olarak 20 yaş dişleri, bunları takiben de kanin (köpek) dişleri, sıklıkla çene kemiği içerisinde gömülü kalabilmektedir. Bazı durumlarda, gömülü kanin dişleri ortodontik tedavi ile olması gereken konumlarına sürdürülmektedir. Fakat bunun mümkün olmadığı ve/veya gömülü dişlerin diğer dişlere zarar verdiği ya da enfeksiyon ve patoloji kaynağı oluşturduğu durumlarda; çekilmeleri gerekmektedir.

All-on-4 hızlı ve minimal bir invaziv prosedür olup, her bir çene ye sadece 4 titanyum implantların yerleştirilmesi ile tamamen dişsiz hastaların rehabilitasyonu sağlayan bir tedavi yaklaşımdır. İmplantlar diger implant vakalari yapay dislere destek sağlarlar. Bu teknik çene kemiklerini sağlıklı tutarak daha fazla kemik erimesini engeller. All-on-4 tekniği implant isteyen fakat yeterli kemiği olmayan hastalar icin de hizli güvenirli ve hastalara doğal görünüm kazandiran bir tedavi alternatifidir.

Basari sansi %98 olup geleneksel implantlardan daha yüksek bir başarıya sahiptir.

Invaziv, pahalı ve hasta için uzun sureli bir tedavi olan kemik greftlemeyi ortadan kaldırarak , hasta tarafından daha kolay tolere edilebilir ve kısa bir tedavi yaklaşımıdır. Tam ağız rehabilitasyonu yaklaşık 2 saat sürer.

Kemik grefti kontrendikasyon olan diyabet, osteoporoz veya diğer sağlık problemi olan hastalar için ideal bir tedavi seçeneği olusturur.

Gecici sabit protez implant yerleşimi bir günde yapilarak hastaya büyük bir kolaylik saglanir. Geleneksel teknikler ise genellikle birden fazla ameliyatları içerir ve tamamlanması bir yıldan fazla sürebilir.

Hastaya doğal hissetme ve cigneme dugusus veridiği gibi görünümüde son derece doğal dişler gibidir.

Bakimi son derece kolay olup hyjeniktir.

Maliyet tasarruflu – alternatif tekniklere oranla tipik olarak yaklaşık yarısı maliyeti vardir.

İLETİŞİM

!
Ülkeye Hizmet Verdik
Başarılı Operasyon Tamamladık
Hastamızı Mutlu Ettik
Referans Edindik

Başarı Hikayeleri

EOT Klinik

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In sit amet purus vitae ex dapibus volutpat eget nec lorem. Nunc sollicitudin risus velit, vel dictum ipsum cursus ut.

BEFORE
AFTER

Hastalarımızın Yorumları

Founder of MyFC YAZILIM

Dental Implants
Dental implant placement is no longer performed only by oral surgeons and periodontists; general dentists are also increasingly providing difficult surgical implant services. Dental implants may be used to replace single teeth, replace multiple teeth.